Dešimta pamoka
Trečia ir ketvirta veiksmažodžių asmenavimo grupės. Netaisyklingo asmenavimo perpratimas ir mokymosi technikų pažinimas. Mnemonika - menas prisiminti.
Šioje pamokoje mokysimės trečiąją ir ketvirtąją veiksmažodžių asmenavimo grupę. Didžiąją dalį laiko paskirsime netaisyklingo asmenavimo perpratimui ir mokymosi technikų pažinimui. Sužinosime, kad mnemonika - tai menas prisiminti. Ši technika plačiai taikoma mokantis užsienio kalbų. Žmogaus smegenys daug lengviau prisimena erdvinę, asmeninę, humoristinę ar kitokią su kažkuo susietą informaciją, negu abstrakčią ar nuasmenintą medžiagą.
Dėmesio! Jūs matote tik garsinės medžiagos ir konspekto pradžią. Užsisakykite dabar ir gaukite visą ispanų kalbos pamoką, kurioje galėsite išklausyti tolimesnį įrašą, pamatyti video ir žodynėlį, taip pat turėsite progą įtvirtinti tarimą bei peržiūrėti užrašus. Visą audio medžiagą galėsite parsisiųsti mp3 formate!
audioAudio
videoVideo
dictionary
Žodynas
# | Word | Translation | |
---|---|---|---|
1 | tener | turėti | |
2 | yo tengo | aš turiu | |
3 | tú tienes | tu turi | |
4 | él, ella tiene | jis, ji turi | |
5 | ellos, ellas tienen | jie, jos turi | |
6 | decir | sakyti |
Nemokamoje dalyje pateikta tik dalis žodžių.
notesUžrašai
- - Caro, carro. Pala, para. Tren, brazo. Ascensor, escenario. Baca, vaca. Carro, roca. Zona, cero. Jirafa, gitano. Llave, yate.
- - ¿Qué haces?
- - ¿Qué hago?
- - ¿Sí, qué haces?
- - Calentar motores.
- - Calentar motores. Un inicio muy interesante.
Liaudiškai tariant, prieš pradėdama pamoką Marija nusprendė „pašildyti variklį“. Girdėjote žodžius be jokios loginės sekos, skirtus pamiklinti mūsų klausą ir liežuvį.
- - Ir aš norėčiau pamiklinti liežuvį. Yo también quiero calentar motores. ¿Puedo?
- - Claro que puedes.
- - Precio, prisa. Enredo, alrededor. Abre, abril. Calita, carita. Cofre, frío. Vago, bajo. Gusto, justo. Gota, jota. Gabriel, Juan. Gandía, Jávea.
- - Muy bien, creo que ya está bien. Podemos empezar nuestra clase ¿Qué piensas? Marija sako, kad gal jau gana ir reiktų pradėti pamoką.
- - Manau, kad jau galime pradėti. Pienso que podemos.
- - ¿Empiezas tú?
- - -
Mielieji, praeitą pamoką išmokome dvidešimt penkis veiksmažodžius. Žinau, galvojate, kad daugoka. O ką pasakys mano kolegė?
- - ¿Qué piensas María, es mucho o es poco?
- - Oooo… Es mucho. Pienso que veinticinco es mucho. Es demasiado.
- - Per daug?
- - Sí, demasiado. Recordamos. Trece verbos en la clase ocho y veinticico en la nueve. En total salen treinta y nueve verbos en dos clases.
- - ¿Treinta y nueve, dices? Vale, estoy de acuerdo. Conocer tantos verbos nuevos cada día no es fácil, pero pienso que así sale.. porque nosotros queremos aprender rápido. Gal 39 nauji veiksmažodžiai ir daugoka, bet mes juk norime kuo greičiau pramokti ispaniškai kalbėti.
- - ¿Sabes lo que dice el rey a sus sirvientes a la hora de vestirse?
Stop stop stop. Išverskime.
- - Ką sako karalius tarnui, kai ateina metas apsirengti? ¿Y qué dice el rey?
- - Vísteme despacio que tengo prisa.
- - El rey dice: "Renk mane lėtai, nes skubu". En lituano nosotros decimos: "Neskubėk ir būsi pirmas".
- - Exactamente. Mejor ir con menos velocidad, mejor ir más lento.
Visiškai sutinku su Marija.
Con menos velocidad, mejor más lento. - Mažiau greičio, geriau lėčiau.
Tad taip ir darome, truputėlį sulėtinkime žingsnį.
- - Pero algo nuevo aprendemos.